سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محبوبترین کلمات قرن 21

بالاخره این همه تبلیغات جهانی ثمر داد و استعمارگرانی که نه به فکر فتح خاک دیگر کشورها بلکه به فکر فتح افکار مردم دیگر کشورها بودند به هدف خود رسیدند و امروز می توان خیلی راحت کلمه GAME را از دهان بچه 6-5 ساله تا پیرمرد 60-70 ساله که با علاقه و عطش غیر قابل وصفی آن را به زبان می آورد بشنوی وخیلی راحتر می توانی کلمه SEX را از اعماق افکار همین افراد استخراج کنی.

آری دیگر استعمار جهانی احتیاج ندارد خاک کشور به کشور دنیا را فتح کند بلکه میتواند با ساختن جذابترین بازیهای رایانه ای دنیا به افکار مردم هجوم آورد ، اما کدام مردم؟! مردمی که افکارشان سالهاست در خواب زمستانی خرس گونه زمستانی به سر می برد و فقط جسدشان مانند رباطهای برنامه پذیر ، برنامه روزانه خود را در لا به لای همین بازیهای جذاب دریافت کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را در زندگی خود پیاده کرده و خود را مستعمره این استعمارگران می کنند امروزه دیگر بازیهای رایانه ای مانند خونه سازی آتاری دستی نیست که هیچ هدفی جز سرگرم ساختن مخاطب خود ندارند (که البته همان هم ضرر است که انسان وقت را پای این جور مسائل هدر بدهد و از دنیای امروز عقب بیفتد) بلکه بازیهایی هستند که از هر لحاظ که بهشون نگاه کنی میبینی هدفی رو دنبال می کنند ؛ مثلا در بازیهای استراتژیک شما همیشه یک سرباز آمریکایی هستین که به جنگ خاور میانه مهد اسلام میروید . یا در بازیهای ماشین سواری شما هرگز ماشین سواری یاد نمیگیرین بلکه یاد میگیرید در بازی ماشین سواری کنید و اگر همون رو در زندگی واقعی پیاده کنید مطمئن باشید بعد از گذشت مدت خیلی کمی سر از قبرستان در میاورید و دیگر بازیهای رایانه ای که بررسی همه آنها خارج از حوصله این یادداشت است . البته ناگفته نماند که در اکثر این بازیها شما با ابتذال اخلاقی مواجه می شوید ابتذالی که کم کم شما را غرق در شهوات جنسی می کند شهوتی که با بودن آن دیگر شما اراده ای از خود ندارید .

مساله دیگری که برای این استعمارگران مهم است این است که مردم ،‏ افکار دنبال شده در این بازیها را بپذیرند و البته لازمه آن این است که اراده مردم مغلوب اراده آنان شود .

آنها می دانند که جوانان هر کشور آن کشور را هدایت و جهت دهی می کنند و با هدف گرفتن این قشر از مردم و حمله ناجوانمردانه سعی در پای در آوردن این قشر دارند و در این راه مساله ای که خیلی می تواند به آنها کمک کند ویژگیهای ذاتی و مخصوص دوره جوانی است که در رأس آن شهوت یک جوان است .

آنها با ساختن فیلم های مبتذل مخاطب خود را به یک حیوان تمام عیار تبدیل می کنند ، حیوانی درنده ای که جز ارضاء ساختن شهوت خود هدف دیگری ندارد و در این راه هیچ کس و هیچ چیز را نمی شناسد و از هیچ کاری هم نمی هراسد

این حیوان روزی آرزوی استعمارگر بود و حالا خیلی راحت با انداختن تکه گوشتی جلوی آن خواسته خود را از او طلب می کند و این حیوان دست آموز هم آنرا به خوبی هرچه تمام تر انجام میدهد