سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مد ، معجون خریت

یکی از چیزایی که آدم رو بد جوری اذیت می کنه اینه که ببینه یه عده از هموطنانش حتی در مورد شخصی ترین مسائل زندگی هم به دیگران وابسته هستند و حتی قدرت تصمیم گیری در مورد مدل مو ، مدل لباس ، و در کل ظاهر خودشون رو هم ندارن و متاسفانه حاضر به قبول کردن این مساله هم نیستند و مدام دم از استقلال فکری میزنند .

نمیدونم اینجور افراد در کل عمرشون فقط یه بار به عقلشون اجازه میدن که در مورد ظاهرشون اظهار نظر کنه یا نه ؛ مسلما اجازه نمیدن ! چون اگه برای یه بار هم عاقلانه به ظاهرشون یه نگاه بندازن می فهمن که چه دلقکی شدنه و میمون وار دارن از مدل های بی محتوا بلکه توهین آمیز نسبت به شخصیت خودشون ظاهرشون رو می سازن مدل هایی که گاه نه تنها حاوی هیچ پیام ارزنده ای نیست بلکه شخصیت خود فرد را زیر سوال می برد فکر کنم نیاز به مثال زدن نباشه چون امروز کوچه و خیابون رو این دلقک ها پر کردنه و برای هر بیننده ای قابل تامل است .

متاسفانه این قضیه آنقدر جلو رفته که عده ای حاضرند فقط و فقط به خاطر اینکه ظاهرشون مد روز باشه از انسانیت خودشون هم بگذرن و اگر آن مد بیانگر یک حیوان بود خود را شبیه آن حیوان کنند .

شکایت من از این است که چرا ملاک از زیبایی به مد روز تغییر یافته و حتی حاضرند مانند الاغ های دربند برای اربابانشان  عر عر کنند و حاضر نیستند برای یک لحظه هم به این فکر کنند که آنها هم قدرت تصمیم گیری دارند .

واقعا نظرتان در مورد کلمات زیر چیست ؟!

مدل مو سگی ، مدل مو خرچنگی ، مدل مو خروسی ، مدل مو میکروبی ، ریش بزی و ...

                                                                                                        آیا این کلمات تو را یاد انسان می اندازد؟!